ספר "המועמדת" / קיארה קאס

בלילה, פתחתי את הדלת של החדר של שירן ומצאתי אותה שוכבת במיטה וקוראת ספר!

הופתעתי (זה הרי תמיד מפתיע כשהמתבגרות קוראות. לא כך?! 🙂 ).

אולי זה קרה בזכות חסימת הטלפון משעה 11:00 בלילה ( – "אמא, תחסמי תחסמי, אני יודעת לפתוח את זה. זה iphone ." ואני בתגובה: "את יכולה לפתוח, אבל לא כדאי לך. עשיתי לך חסימה כדי שתשני טוב, תגבהי, המוח יתפתח, העור יראה טוב ותהיי יפה ובריאה ומאושרת יותר")

ואולי זה בזכות חברות שקוראות ספרים.

ואולי, אני כאמא, עשיתי "משהו נכון".

בכל מקרה, ראיתי אותה קוראת ולמחרת, ביקשתי עבורכם המלצה. אז הנה, שירן ממליצה:

"אמא, את לא מבינה איזה כיף זה, אני כל כך נהנת לקרוא אותו! ואת יודעת שיש עליו סידרה?! (הספר, דרך אגב, היה רב מכר בארצות הברית)

לפי הספר, כל האנשים בעולם מחולקים לפי רמות של עושר. יש סך הכל שמונה רמות. אי אפשר לעבור מרמה לרמה, אלה אם כן מתחתנים או מתגייסים. זה ממש קשה.

אמריקה (זה שם של ילדה בת 16-17, הגיבורה שבספר) קיבלה מכתב, מהמשפחה שלה, שהנסיך רוצה להתחתן ועושים בארמון תחרות. היא הייתה באותו הזמן מאוהבת במישהו אחר (קוראים לו אספן), אבל אם היא נרשמת לתחרות, אז היא תעבור אוטומטית לרמה 3 (והיא רמה 5).

לאחר שהיא מנהלת שיחה עם אספן ומביאה לו עוגות – הכל כדי שיתחתן איתה. הוא נפרד ממנה. למה? כי "הוא רוצה רק הכי טוב עבורה" (שזה את הנסיך).

אחרי הפרידה, היא נרשמת לתחרות. שבועיים, אחרי ההרשמה, מודיעים לה שהיא בין 35 הבנות שהתקבלו. היא הופכת להיות מפורסמת. אבל כשהיא מגיעה לארמון, היא חושבת כל הלילה על אספן ואז…מנסה לברוח …אחר כך מתיידדת עם הנסיך ".

… טוב, הבנתם את הרעיון – רומנטיקה במיטבה.

מומלץ למתבגרות!

כתיבת תגובה